Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar


Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar | Apa pulak ceritanya tentang pemilik laman Facebook Padi Jantn sehingga sanggup menulis status yang berbaur ugutan terhadap Menteri Besar Kedah iaitu Datuk Seri Mukhriz Tun Dr Mahathir. Pasti ada sesuatu yang tidak kena di situ. Ataupun ini hanyalah sekadar gurauan semata.

Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar. Pemuda Umno Bahagian Jerlun hari ini membuat laporan polis berhubung ugutan seorang pemilik laman sosial Facebook untuk menembak Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Tun Dr Mahathir dan Setiausaha Sulit Sultan Kedah, Datuk Syed Unan Mashri Syed Abdullah.

Ketuanya, Ahmad Azhar Abdullah berkata, pihak berkuasa perlu menjalankan siasatan dan mengambil tindakan segera terhadap pemilik Facebook menggunakan nama ‘Padi Jantn” itu kerana ugutan berkenaan adalah sesuatu yang serius. “Saya menyedari kenyataan mengancam Menteri Besar dan Setiausaha Sulit Sultan Kedah itu dalam Facebook semalam (Jumaat). Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar.

“Tindakan tegas perlu dikenakan terhadap Padi Jantn sebagai pengajaran kepada individu lain agar tidak melakukan perbuatan yang sama,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kubang Pasu di sini hari ini. Turut hadir Adun Kota Siputeh, Datuk Abu Hasan Sarif dan lebih 30 anggota Umno Bahagian Jerlun. Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar.
Sememangnya perbuatan seperti ini adalah tidak sepatutnya dilakukan oleh kita sesama Islam. Namun harus disiasat dengan teliti apakah benar status ini ditulis oleh Padi Jantn atau sebaliknya. Zaman yang serba canggih ini apa sahaja boleh terjadi. Kemungkinan orang lain yang menulisnya dengan menggunakan Laman Facebook Padi Jantn.

Pihak yang bertanggungjawab harus menyiasat dengan seteliti mungkin kerana bimbang ada berlakunya ketidakadilan. Namun jika benar Padi Jantn yang menulis status tersebut mungkin dia ada penjelasan yang tersendiri. Apapun lebih elok jika di bulan Ramadhan yang penuh berkat ini, kita semua bermaaf-maafan. Perbetulkan segala kesilapan kia sesama insan dan perbetulkan juga salah kita pada Allah. Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar.

-
end 12 ogos 2014, fb azam sahar
-
*Pihak Drama Raja TIDAK akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang menyakiti mana-mana individu atau badan berorganisasi. Kepada para pembaca, diharapkan agar anda dapat memberikan komentar dengan baik dan tidak menggunakan kata-kata kesat. Segala kerjasama anda amatlah kami hargai demi menjaga kemurnian akhlak dan keharmonian blog ini. Sekian. -admin-

0 Response to "Apa Kes Padi Jantn Ugut Tembak Menteri Besar"

Post a Comment