Lady Calling Watch Lora By Kieslect Jam Tangan Canggih Yang Woww Sesuai Untuk Wanita Terutamanya Untuk Uzu !

  

Lady Calling Watch Lora By Kieslect Jam Tangan Canggih Yang Woww Sesuai Untuk Wanita Terutamanya Untuk Uzu ! | Salam.. Pada tahun 2023 semua benda dah canggih kan? Semua benda makin lama makin mudah.. Seperti robot yang jadi tukang hantar makanan kat kedai mamak.. Seperti robot vacum yang vacum rumah dengan sendirinya.. Terus bersih rumah.. Hihi sama juga dengan gadjet seperti jam tangan.. Sekarang ni dah ada jam tangan pintar tau ! Contohnya seperti jam tangan jenama KIESLECT, gabungan yang sesuai untuk lifestyle dan utility untuk gaya hidup moden wanita..

Kieslect ditubuhkan pada tahun 2017. 6 tahun dah kewujudan Kieslect..Kieslect membekalkan lebih draipada 5000 unit jam tangan pintar dah telah memasuki pasaran antarabanga lebih 60 negara. Yang membanggakan, Kieslect ada bekerjasama dengan leading wireless technology providers dan juga core technology. Dengar kerjasama semua hasillah jam tangan  berkualiti tinggi dengan design yang sangat elegent. semua produknya diperakui dengan CE, RoHS, FCC dan UKCA, menunjukkan kebolehpercayaan dan pematuhan jenama itu kepada standard kualiti.

Kieslect ada beberapa jenis jam tangan tapi apa yang uzu nak share pengalaman pakai jam tangan Kieslect Lora Lady Calling. Jam tangan yang direka khas untuk perempuan.. Ada beberapa warna yang ada, ada warna pink, gold dan purple.. So uzu pilih jam warna purple...

Kotak dia sangat cantik.. Kat dalam kotak,ad ajam tangan, charger, extra gold strap dan user manual.. Apa yang uzu suka, jenis tali dia mudah je nak pasanga, quick release magneticstrap..

Jam tangan uzu ni dari fadeless aluminium case..Sangat-sangat ringan dan bergaya nak ke bawah ke mana sahaja.. Dalam waktu kerja guna formal attire...Tersangatlah bergaya uzu menggayakan jam tangan bila masuk office.. Juga bila ada event, boleh guna jam dengan tukar gold strap, kan cantik tu? Hehhehe ha tak lupa juga bila bersukan.. Pun boleh pakai jam tangan bila kita exercise kat luar..

Ada beberapa function yang ada antaranya :

  • 3D Full Colourfull Dislay..
  • Fadeless aluminum case, direka untuk design yang sangat bergaya come with fadeless aluminum aloy
  • Boleh digayakan dengan pakaian formal, casual dan bersukan..
  • Bluetooth 5.2 connection yang sangat stable. Lebih kuat dari Huawei GT Watch..Perghhh terbaik fungsi dia ni..
  • Bunyi panggilan untuk call with rich and natural sounds
  • High Definition untu dengar lagu diplaylist bila conect dengan handphone kita. Kita boleh dengar tune yang kita nak sambil-sambil mendaki atau berkerja kat luar..
  • Quick release magnetic strap.. Ia sama dengan jam jenama terkenal..
  • Dia juga ada AI Voice Assistant.. Kalau nak call suami, just cakap "Call Husband" and then dia akan tolong call kan..
  • Ada 70 modes sukan. Lora pula tumpukan mode yang penting untuk perempuan termasuk, calories count, atau stepc. count atau macam-macma lagi fungsi best untuk bersukan..
  • Ada juga SPO2, degupan jantung dan juga period reminder. Benda wajib kita ada period setiap bulan. So sangat-sangat sesuai untuk uzu juga..
  • Ada games untuk kita main dalam tu.. Uzu suka main dan banyak kali game over juga huhuhu..
  • Boleh customize watch faces. Boleh tukar-tukar macam tukar wallpaper handphone..
  • Find Phone. Woww sesuai untuk uzu yang selalu careless letak handphone kat mana..
  • Ada password protection juga.. Menarik sangat ni

Camera control, drinking reminder. Calculator, Stopwatch, Alarm, Fashlight, Quick message reply, SOS, dan last sekali ada fungsi The 3rd 2-in-1 Core calling chip in the world, mengikuti Apple and Samsung. 2-in-1 chip, power consumption is 30% kurang dari 30% dual chip, boleh allow untuk  the terima.. sangat-sangat lama bateri nak habis. Ia top 10 thin calina watches in terms of battery life. 

Best kan semua function yang ada dalam Kieslect Lora Lady Calling.. Uzu snagat-sangat fall in love dengan jam tangan ni .. Tak pandang dah brand lain lepas ni.. Hihihihihi . 

Jom gus dapatkan jam tangan yang sangat canggih ni di . Ada baucer best untuk u olss. Boleh dapat harga murah sikit dari harga asal.. Siapa cepat dia dapat. Hihihi.. Hanya ada kat shopee tau !!

Kieslect LORA Bonus discount rm5 voucher: KIESLORA 

KS Bonus Discount Rm10 voucher: KIESKS 


Kieslect Official Selling Platform:

Shopee: https://shopee.com.my/kieslect.os


Kieslect Official Social Media Platform:

Facebook: https://www.facebook.com/Kieslect.MY

Instagram: https://www.instagram.com/kieslect_malaysia/

Twitter: https://twitter.com/KieslectMY

Lemon8: https://s.lemon8-app.com/s/NskchjxQQR 

TikTok: https://www.tiktok.com/@kieslectmalaysia


#kieslect #kieslectks #kieslectkrpro #kieslectlora #kieslectkr #kieslectmy #kieslectmalaysia #smartwatch #ladywatch #fashionwatch #health #fashion #fitness   


*Video Youtube*

-
end 12 ogos 2014, fb azam sahar
-
*Pihak Drama Raja TIDAK akan bertanggungjawab terhadap sebarang komen yang menyakiti mana-mana individu atau badan berorganisasi. Kepada para pembaca, diharapkan agar anda dapat memberikan komentar dengan baik dan tidak menggunakan kata-kata kesat. Segala kerjasama anda amatlah kami hargai demi menjaga kemurnian akhlak dan keharmonian blog ini. Sekian. -admin-

0 Response to "Lady Calling Watch Lora By Kieslect Jam Tangan Canggih Yang Woww Sesuai Untuk Wanita Terutamanya Untuk Uzu !"

Post a Comment